ბიბლიოთეკა
საკლასო ოთახი
საკლასო ოთახი
საკლასო ოთახი

ელინური ეპოქა

✅კლასი:VII
✅საგანი: ისტორია
✅მასწავლებელი: ქეთევან ლომიძე.
✅პროექტის თემა: ელინური ეპოქა
✅პროექტის მიზანი: ბავშვები გაეცნონ ელინიზმის ცნებას და რა მოუტანა მან კაცობრიობას
✅პროექტის აღწერა: მოსწავლეებმა მოიძიეს ინფორმაცია და იმუშავეს ანტიკური სამყაროს გამორჩეულ პიროვნებაზე, ალექსანდრე მაკედონელზე, რომელმაც მანამდე არსებულ იმპერიათაგან ყველაზე ვრცელი იმპერია შექმნა, მართალია ეს იმპერია მისი გარდაცვალებისთანავე დაიშალა რამდენიმე სამეფოდ, მაგრამ საუკუნეებს გაუძლო იმ კულტურულმა მოვლენამ, რომელსაც ალექსანდრე მაკედონელმა დაუდო სათავე, ეს იყო ელინიზმი.

ელინური ეპოქა

დედამიწა ჩვენი სიცოცხლის წყაროა

✅კლასი:VII
✅საგანი : ბიოლოგია
✅მასწავლებელი:თ.გვასალია
🔴პროექტი თემაზე:,,დედამიწა ჩვენი სიცოცხლის წყაროა"
მიზანი:მოსწავლეებში ეკო-კულტურული ცნობიერების ამაღლება .
🔴პროექტის აღწერა :მოსწავლეებმა შეისწავლეს ინფორმაცია ,,დედამიწის დღის" ისტორიის შესახებ,სად და როგორ აღნიშნეს პირველად ეს დღე , როგორ ჩამოყალიბდა საერთაშორისო დღედ. მოსწავლეებმა ინდივიდუალურად წარმოადგინეს პრეზენტაციები ეკოლოგიური პრობლემების შესახებ , მათ საფრთხეებზე, დაძლევის გზებზე.
რეკომენდაციები მოამზადეს ვიქტორინა , ნახატებისა და პლაკატების პრეზენტაცია. 🔴მოსწავლეთა ჩართულობა იყო ძალიან კარგი , მადლობა და წარმატებები თითოეულ მათგანს

დედამიწა ჩვენი სიცოცხლის წყაროა

საგანი ისტორია

✅კლასი: VIII
✅საგანი: ისტორია
✅მასწავლებელი: ქეთევან ლომიძე
✅თემა:რატომ მოხდა რეფორმაცია დასავლურ ეკლესიაში.
✅გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეებმა შეძლონ გაანალიზება იმ პროცესებისა რომელმაც შეცვალა ევროპის საეკლესიო რუკა.
✅მოსწავლეებმა განმარტეს, რას ნიშნავს რეფორმაია და როგორ დაიწო იგი, რამ გნაპირობა რომის საეკლესიო მმართველობაში ცვლილებების აუცილებლობა, რამდენად მზად აღმოჩნდნენ პაპები ძალაუფლების დასათმობად. ისაუბრეს XVI ს-ში ერთიანი კათოლიკური ეკლესიის დაშლაზე და მარტინ ლუთერზე, რომლის ,,95 თეზისმა'' ევროპა ააფორიაქა.
საგანი ისტორია

ჯანსაღი ცხოვრების წესი

✅VII კლასში ჩატარდა საინტერესო გაკვეთილი, სამოქალაქო განათლებაში
✅ მასწავლებელი: ქეთევან ლომიძე
✅გაკვეთილის თემა: ჯანსაღი ცხოვრების წესი
✅ მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართული საგაკვეთილო პროცესში, ისაუბრეს, რატომ უნდა იზრუნოს ადამიანმა საკუთარ ჯანმრთელობაზე და რატომ მიიჩნევა პირადი ჰიგიენისთვის საჭირო ნივთები, პირველადი მოხმარების საგნებად. ჩამოაყალიბეს საკუთარი დღის რეჟიმი, შეადგინეს ჯანმრთელი ადამიანის პორტრეტი.

ჯანსაღი ცხოვრების წესი

სიყვარულის დღე

✅კლასი VIII
✅საგანი:ქართული ენა
✅მასწავლებელი: ნ.გვენეტაძე
✅15 აპრილი სიყვარულის დღე

✅,,სიყვარულის დღე ყოველდღეა!!! ყოველდღე ადამიანებმა ერთმანეთს სითბო და სიყვარული უნდა აგრძნობინონ.სიყვარული მუდმივად ჩვენში უნდა იყოს...ყოველი დღე, წუთი, წამი სიყვარულით უნდა იყოს გაჯერებული ...." და მაინც.... შემოქმედებითად და ორიგინალურად აღნიშნეს ჩვენმა საამაყო მოსწავლეებმა . მათ მოიძიეს ინფორმაცია დაწესების ისტორიაზე , ამონარიდები სიყვარულის თემაზე , საყვარელი გამონათქვამებით და ფანტაზიით შექმნეს კედლის გაზეთი და ორიგინალურად წარმოადგინეს....
✅ნატო მასწავლებელმა მათ ეს გაკვეთილი აჩუქა სიყვარული გამოსავლენად და უსურვა გული სიყვარულით სავსე ჰქონოდეთ მუდმივად ,რომ შეიგრძნონ ბედნიერება...

სიყვარულის დღე

ქართული ენისა და ლიტერატურის გაკვეთილი

✅VIII კლასი ,
✅ქართული ენისა და ლიტერატურის გაკვეთლი ,
✅მასწავლებელი:ნატო გვენეტაძე

,,მხოლოდ დედაენა არის ენა სულისა და გულისა, ყველა უცხო ენანი კი არიან ენანი მეხსიერებისანი ...ენა სულია ხალხისა ,ენის წართმევა სულის ხდაა...."
✅ჩვენმა ბავშვებმა გადაწყვიტეს რომ პატივი მიეგოთ დედაენის სიყვარულისათვის. მათ კარგად იციან, რომ დედაენა არის ის განძი,რომელიც ქართველ კაცს მთელი ცხოვრების მანძილზე მიჰყვება. მათ მოამზადეს პრეზენტაციები, შექმნეს კედლის გაზეთი, ისაუბრეს ენის მნიშვნელობაზე, წარმოადგინეს სხვადასხვა მოღვაწის გამონათქვამი დედაენისადმი. ამ ბავშვ ბავშვებმაც მცირე წვლილი შეიტანეს ამ ლამაზი დღის აღნიშვნაში.
ქართული ენისა და ლიტერატურის გაკვეთილი

აგმოსფეროს დაბინძურება

✅IX კლასი .
✅მასწავლებელი : ხ.ქუქალია ,
✅გაკვეთილის თემა: ატმოსფეროს დაბინძურება ,
✅გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეებმა შეძლონ ატმოსფეროს დამაბინძურებელი ფაქტორების დახასიათება.
✅მოსწავლეებმა განსაზღვრეს ზოგადად ჰაერის დაბინძურების წყაროები, განსაზღვრეს რას ნიშნავს ბუნებრივი დაბინძურებები, ადამიანის ჩარევით გამოწვეული დაბინძურება, ადამიანის საქმიანობის შედეგად გამოწვეული დაბინძურებები .
განსაზღვრეს ბუნებრივი დაბინძურების წყაროები:ვულკანური ამოფრქვევა, ჭექა-ქუხილი , ადამიანის ჩარევით გამოწვეული დაბინძურებები,როგორიცაა:ფაბრიკა-ქარხნების,ავტომობილების გამონაბოლქვების,აირადი ნივთიერებების ამოფრქვევა, გაიმართა დისკუსია დაბინძურების აღმოფხვრის ხერხებზე ,წარმოადგინეს თავიანთი იდეები---მანქანების ახალი ტექნოლოგიების განვითარების,ფილტრების დაყენება და სხვ.
✅გაკვეთილს ესწრებოდა ნ. გოგოლაძე ...

აგმოსფეროს დაბინძურება

გაკვეთილი ქიმიაში

✅ X კლასში ჩატარდა საინტერესო გაკვეთილი ქიმიაში .
✅მასწავლებელი: ნანა მანაგაძე
✅თემა: ელემენტები გაკვეთილის მიზანი : ელემენტების როლი ატმოსფეროში ,მათი ფუნქციები და დანიშნულება
✅მოსწავლეებმა
წარმოადგინეს პროექტის პრეზენტაცია.
✅პროექტის ორგანიზატორი იყო ქეთი ურეკაძე .
მან მოიძია ინფორმაცია ატმოსფეროში ელემენტების როლზე .
✅პრეზენტაცია წარმოადგინეს ჯგუფებმა: 1--ნუცა ხუჯაძემ და გიორგი მახათაძემ წარმოადგინეს წყალბადი, 2--- ნინი ხურციძე და ოქროპირ ტყაბლაძე ----აზოტი და მისი ფუნქციები, 3---ნინო ხურციძე და დათო მახათაძე -- ნახშირბადი, 4---პერანიძე ხარება ---ჟაგბადი, გამოკვეთეს ფოტოსინთეზის მახასიათებლები, მისი როლი და მნიშვნელობა ატმოსფეროში

გაკვეთილი ქიმიაში

ღია გაკვეთილი გეოგრაფიაში

✅ Vlll კლასში ჩატარდა საინტერესო ღია გაკვეთილი გეოგრაფიაში ,
✅მასწავლებელი: ნინო ფაჩუაშვილი
✅გაკვეთილის თემა: ვაჭრობის სახეები და ფორმები
✅მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართული საგაკვეთილო,პროცესში , ჩამოაყალიბეს საერთაშორისო ვაჭრობის სახეები, განასხვავეს ექსპორტი, იმპორტი, რეექსპორტი.
✅განასხვავეს სალდო- მათი ურთიერთკავშირი , გამოკვეთეს განვითარებული ქვეყნები, მათი მახასიათებლები. განასხვავეს საცალო---საბითუმო, საშინაო-- საგარეო ვაჭრობის განმასხვავებელი ნიშნები
✅გაიმართა დისკუსია აუქციონების, ბაზრობების, ფალსიფიცირებული საქონლის გასაღების და სხვ.შესახებ.
✅ისაუბრეს რა არის ბირჟა, საფონდო ბირჟა, ვინ არიან ბროკერები , რა როლს ასრულებენ ისინი ვაჭრობის სფეროში და ა.შ.
✅თითოეული მოსწავლე აქტიურადაა ჩართული საგაკვეთილო პროცესში.

ღია გაკვეთილი გეოგრაფიაში

გაკვეთილი მათემატიკაში

✅IX კლასში ჩატარდა შიდა დაკვირვების გაკვეთილი მათემატიკაში თემაზე:,, ორუცნობიან განტოლებათა სისტემა. " ✅მასწავლებელი: ნ.დუშუაშვილი.
✅მოსწავლეებმა გაიხსენეს წრფივ განტოლებათა სისტემის ამოხსნის ხერხები.
✅მოსწავლეებმა: თ.ხუჯაძემ, ნ.გუმბერიძემ ,ლ.კაპატაძემ შეადგინეს ამოცანები განტოლებათა სისტემების გამოყენებით,
✅გაკვეთილზე ჩართული იყვნენ ლ.რუხაძე და თ. ლაღაძე , მათ დამოუკიდებლად ამოხსნეს ამოცანები ორუცნობიან განტოლებათა სისტემების გამოყენებით . გაკვეთილი შეფასდა დადებითად.

გაკვეთილი მათემატიკაში

. dle .
ToP სიახლე
გამოკითხვა