ბიბლიოთეკა
საკლასო ოთახი
საკლასო ოთახი
საკლასო ოთახი

ღია გაკვეთილი

✅ღია გაკვეთილი
✅საგანი გეოგრაფია
✅IX კლასი
✅მასწავლებელი:ნინო ფაჩუშვილი ,
✅გაკვეთილის თემა ,,კახეთი" მასწავლებელმა გამოკვეთა მიზანი ,თემა და სტრატეგიები მიზანთან შესაბამისობაში , ყველა მოსწავლე ჩართო საგაკვეთილო პროცესში . მოსწავლეებმა გამოავლინეს მრავალმხრივი ცოდნა რეგიონის შესახებ , კერძოდ , იციან კახეთის მდებარეობა, ადმინისტრაციული ერთეულები, შიდა კახეთის, გარე კახეთისა და ქიზიყის რაიონები , მოსახლეობის სიმჭიდროვე .იციან ,რომელი ქვეყნები და საქართველოს მხარეები ესაზღვრება კახეთს. როგორია რელიეფური მახასიათებელი, ჰავა, კლიმატი, რომელი ქედები და მწვერვალებია კახეთში, მდინარეები , ისაუბრეს მათ საირიგაციო მნიშვნელობაზე , ლანდშაფტზე, რეგიონში გავრცელებული სტიქიური მოვლენების შესახებ. ეკონომიკური მდგომარეობის მხრივ ისაუბრეს კვების მრეწველობის მნიშვნელობაზე , მსუბუქი მრეწველობის მცირე საწარმოებზე და მათ მნიშვნელობაზე, სოფლის მეურნეობის მთავარ დარგებზე . იციან რეგიონის ღირსშესანიშნაობები , ნაკრძალი , კურორტი და სხვ. მასწავლებელმა საშუალება მისცა ბავშვებს გამოეთქვათ საკუთარი მოსაზრებები, ინტერესები , გამოიყენეს რუკები , ილუსტრაციები ... მადლობა მოსწავლეებსა და მასწავლებელს საინტერესო გაკვეთილისათვის .

ღია გაკვეთილი

ღია გაკვეთილი

✅ღია გაკვეთილი
✅საგანი გეოგრაფია
✅IX კლასი
✅მასწავლებელი:ნინო ფაჩუშვილი ,
✅გაკვეთილის თემა ,,კახეთი" მასწავლებელმა გამოკვეთა მიზანი ,თემა და სტრატეგიები მიზანთან შესაბამისობაში , ყველა მოსწავლე ჩართო საგაკვეთილო პროცესში . მოსწავლეებმა გამოავლინეს მრავალმხრივი ცოდნა რეგიონის შესახებ , კერძოდ , იციან კახეთის მდებარეობა, ადმინისტრაციული ერთეულები, შიდა კახეთის, გარე კახეთისა და ქიზიყის რაიონები , მოსახლეობის სიმჭიდროვე .იციან ,რომელი ქვეყნები და საქართველოს მხარეები ესაზღვრება კახეთს. როგორია რელიეფური მახასიათებელი, ჰავა, კლიმატი, რომელი ქედები და მწვერვალებია კახეთში, მდინარეები , ისაუბრეს მათ საირიგაციო მნიშვნელობაზე , ლანდშაფტზე, რეგიონში გავრცელებული სტიქიური მოვლენების შესახებ. ეკონომიკური მდგომარეობის მხრივ ისაუბრეს კვების მრეწველობის მნიშვნელობაზე , მსუბუქი მრეწველობის მცირე საწარმოებზე და მათ მნიშვნელობაზე, სოფლის მეურნეობის მთავარ დარგებზე . იციან რეგიონის ღირსშესანიშნაობები , ნაკრძალი , კურორტი და სხვ. მასწავლებელმა საშუალება მისცა ბავშვებს გამოეთქვათ საკუთარი მოსაზრებები, ინტერესები , გამოიყენეს რუკები , ილუსტრაციები ... მადლობა მოსწავლეებსა და მასწავლებელს საინტერესო გაკვეთილისათვის .

ღია გაკვეთილი

საგანი ფიზიკა

✅კლასი:VIII
✅საგანი:ფიზიკა,
✅მასწავლებელი:ი.გიორგაძე,
✅გაკვეთილის თემა: მექანიკური მოძრაობა , გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეები გაეცნონ მექანიკური მოძრაობის სახეებს ,იპოვონ განსხვავება გადაადილებასა და განვლილ მანძილს შორის. მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართული საგაკვეთილო პროცესში , მათ იციან,რომ მათ ირგვლივ რაც მოძრაობს , მექანიკური მოძრაობის შედეგია. ისინი აკვირდებიან მათ ირგვლივ არსებული ფიზიკური სხეულების ტრაექტორიას და ადგენენ ამა თუ იმ სხეულის მოძრაობის სახეებს . ბავშვები აკვირდებოდნენ სხეულის გადაადგილებას და განვლილ მანძილს ,მათ ვენის დიაგრამის საშუალებით გააკეთეს ჩანაწერები მათი მსგავსებისა და განსხვავებების შესახებ.

საგანი ფიზიკა

საგანი ფიზიკა

✅IX კლასი ,
✅საგანი-ფიზიკა,
✅მასწავლებელი:ი.გიორგაძე,
✅IX კლასის მოსწავლეებმა შემეცნებითი ხასიათის პროექტი მოამზადეს სახელწოდებით ,,ცნობილი ფიზიკოსები" , მათ მოიძიეს ინფორმაციები ფიზიკოსების შესახებ , გაეცნენ მათი ცხოვრების რთულ და საინტერესო დეტალებს , საინტერესოდ წარმოადგინეს რა პარადოქსებით იყო სავსე მათი ცხოვრება..
✅პრეზენტაციები იყო საინტერესო, თეკლამ ისაუბრა არქიმედეს ბიოგრაფიული ცნობებისა და მოღვაწეობის შესახებ,
ლიზიმ ნიუტონის ცხოვრებასა და მოღვაწეობაზე , ნინი გუმბერიძემ ალბერტ აინშტაინის შემოქმედება გაგვაცნო , ლუკა რუხაძემ - ალექსანდრო ვოლტა, დათომ ნიკოლოზ ტესლას ბიოგრაფიული დეტალები და ტესლას გამოგონებანი წარმოადგინა , ხოლო თორნიკემ გალილეო გალილეი გაგვაცნო შემოქმედებითად ,,,, დიდი მადლობა თითოეულ მოსწავლეს და ი.გიორგაძეს საინტერესო
აქტივობებისთვის . ამბობენ,, ადვილად შეცნობადი საგნები მასზე აზროვნებით შეიცნობა, ხოლო ძნელად შესაცნობები არ შეიძლება შეიცნო გამოკვლევებისა და შესწავლის გარეშე" წარმატებები თქვენ

საგანი ფიზიკა

თემა Easter

✅კლასი: X
✅საგანი : ინგლისური
✅მასწავლებელი: ხატია ახალაძე
✅თემა : "Easter"
✅მოსწავლეებმა მოამზადეს საინტერესო პრეზენტაცია ინგლისურ ენაზე აღდგომის დღესასწაულთან დაკავშირებით, ისაუბრეს დღესასწაულის მნიშვნელობაზე და ტრადიციებზე, შეადარეს დიდი ბრიტანეთისა და საქართველოს წეს-ჩვეულებები, პრეზენტაციის მომზადების პროცესში აქტიურად იყო ჩართული თითოეული მოსწავლე.
თემა Easter

ინგლისური ენა

✅მასწავლებელი: ესმა გოგისვანიძე
✅მე-7 და მე-8 კლასის მომსწავლეებმა დედამიწის დღესთან დაკავშირებით შექმნეს და წამოადგინეს თავიანთი ნაშრომები ინგლისურ ენაში.თემით" we love earth"& "we can touch the world".

ინგლისური ენა

ნაწერები რჩება უკუნისამდე

✅ ,,ქართულ ხელნაწერთა ტრადიციას და წიგნის ხელოვნებას მრავალსაუკუნოვანი ისტორია აქვს . ნათქვამია : ,,წიგნებს თავისი ბედი აქვთ"
✅ჩვენი სკოლის VIII კლასელებმა წარმოადგინეს პროექტი ,,ნაწერი რჩება უკუნისამდე"- სამი შატბერდული ხელნაწერის თავგადასავალი .
✅პროექტის მიზანი გახლდათ ძველი ქართული ხელნაწერებისა და ოთხთავების როლისა და მნიშვნელობის წარმოჩენა ქართული კულტურული ცხოვრების განვითარების საქმეში. მოსწავლეებმა ისაუბრეს წმინდა გრიგოლ ხანძთელის ღვაწლზე . ხანძთისა და შატბერდის კულტურულ-საგანმანათლებლო მნიშვნელობაზე, შატბერდული ხელნაწერების ბედსა და ისტორიაზე . ხელნაწერთა დამუშავების ტექნოლოგიებზე და იმ ადამიანთა ღვაწლზე ,რომელთაც აქამდე შემოგვინახეს ჩვენი ქვეყნის საგანძური .
✅საინტერესო პრეზენტაციები მოამზადეს და კედლის გაზეთიც შექმნეს მოსწავლეებმა ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელთან ნატო გვენეტაძესთან ერთად.
✅ მადლობა თითოეულ მოსწავლეს გაწეული შრომისათვის

ნაწერები რჩება უკუნისამდე

ელინური ეპოქა

✅კლასი:VII
✅საგანი: ისტორია
✅მასწავლებელი: ქეთევან ლომიძე.
✅პროექტის თემა: ელინური ეპოქა
✅პროექტის მიზანი: ბავშვები გაეცნონ ელინიზმის ცნებას და რა მოუტანა მან კაცობრიობას
✅პროექტის აღწერა: მოსწავლეებმა მოიძიეს ინფორმაცია და იმუშავეს ანტიკური სამყაროს გამორჩეულ პიროვნებაზე, ალექსანდრე მაკედონელზე, რომელმაც მანამდე არსებულ იმპერიათაგან ყველაზე ვრცელი იმპერია შექმნა, მართალია ეს იმპერია მისი გარდაცვალებისთანავე დაიშალა რამდენიმე სამეფოდ, მაგრამ საუკუნეებს გაუძლო იმ კულტურულმა მოვლენამ, რომელსაც ალექსანდრე მაკედონელმა დაუდო სათავე, ეს იყო ელინიზმი.

ელინური ეპოქა

ელინური ეპოქა

✅კლასი:VII
✅საგანი: ისტორია
✅მასწავლებელი: ქეთევან ლომიძე.
✅პროექტის თემა: ელინური ეპოქა
✅პროექტის მიზანი: ბავშვები გაეცნონ ელინიზმის ცნებას და რა მოუტანა მან კაცობრიობას
✅პროექტის აღწერა: მოსწავლეებმა მოიძიეს ინფორმაცია და იმუშავეს ანტიკური სამყაროს გამორჩეულ პიროვნებაზე, ალექსანდრე მაკედონელზე, რომელმაც მანამდე არსებულ იმპერიათაგან ყველაზე ვრცელი იმპერია შექმნა, მართალია ეს იმპერია მისი გარდაცვალებისთანავე დაიშალა რამდენიმე სამეფოდ, მაგრამ საუკუნეებს გაუძლო იმ კულტურულმა მოვლენამ, რომელსაც ალექსანდრე მაკედონელმა დაუდო სათავე, ეს იყო ელინიზმი.

ელინური ეპოქა

დედამიწა ჩვენი სიცოცხლის წყაროა

✅კლასი:VII
✅საგანი : ბიოლოგია
✅მასწავლებელი:თ.გვასალია
🔴პროექტი თემაზე:,,დედამიწა ჩვენი სიცოცხლის წყაროა"
მიზანი:მოსწავლეებში ეკო-კულტურული ცნობიერების ამაღლება .
🔴პროექტის აღწერა :მოსწავლეებმა შეისწავლეს ინფორმაცია ,,დედამიწის დღის" ისტორიის შესახებ,სად და როგორ აღნიშნეს პირველად ეს დღე , როგორ ჩამოყალიბდა საერთაშორისო დღედ. მოსწავლეებმა ინდივიდუალურად წარმოადგინეს პრეზენტაციები ეკოლოგიური პრობლემების შესახებ , მათ საფრთხეებზე, დაძლევის გზებზე.
რეკომენდაციები მოამზადეს ვიქტორინა , ნახატებისა და პლაკატების პრეზენტაცია. 🔴მოსწავლეთა ჩართულობა იყო ძალიან კარგი , მადლობა და წარმატებები თითოეულ მათგანს

დედამიწა ჩვენი სიცოცხლის წყაროა

. dle .
ToP სიახლე