ბიბლიოთეკა
საკლასო ოთახი
საკლასო ოთახი
საკლასო ოთახი

საგანი ისტორია

✅საგანი:ისტორია
✅კლასი: IX
✅მასწავლებელი:ქ.ლომიძე
✅გაკვეთილის თემა: რატომ დაინტერესდნენ XVII საუკუნეში ევროპელები საქართველოთი.
✅გაკვეთილის მიზანი იყო ისლამურ სამყაროსა და კათოლიკურ ევროპასთან შორის რელიგიური დაპირისპირების მიზეზების ამოცნობა,სავაჭრო-ეკონომიკური ინტერესები როგორ აისახა საქართველოზე . მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართული საგაკვეთილო პროცესში , მათ ჩამოაყალიბეს საკუთარი მოსაზრებები ,თუ რაში სჭირდებოდა მისიონრებს საქართველოს დაწვრილებით აღწერა , რა სარგებლობის მოტანა შეეძლო სამომავლოდ საქართვლოს კათოლიკური სამყაროსათვის,რა მნიშვნელობა აქვს კათოლიკე მისიონრების ჩანაწერებს საქართველოს ისტორიის შესასწავლად , რაში სჭირდებოდათ ,,პროპაგანდა ფიდეში“ საქართველოს დაწვრილებით აღწერა.
რატომ იყო ვახტანგ V დაინტერესებული ევროპელების საქართველოში ყოფნით. რამდენად იცნოდნენ ქართველი მეფე-მთავრები საერთაშორისო ვითარებას .
საგანი ისტორია

საგანი გეოგრაფია

✅დღეს საინტერესო გაკვეთილი ჩატარდა გეოგრაფიაში.
✅კლასი VII
✅მასწავლებელი: ნინო ფაჩუაშვილი
✅გაკვეთილის თემა : დედამიწის მოძრაობა და სასაათო სარტყლები.
✅მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართიული საგაკვეთილო პროცესში . იმსჯელეს როგორ თბება და ნათდება დედამიწა? რამდენი სითბური სარტყელია დედამიწაზე? სად გადის საზღვრები? რატომ ცხელა ეკვატორთან ? რატომ იცვლება დედამიწაზე სეზონები და რატომაა დედამიწის სხვადასხვა ადგილას განსხვავებული სეზონი ? როგორ ჩამოყალიბდა დედამიწაზე სასაათო სარტყლები. როგორი განსხვავებაა ქვეყნებს შორის დროების მიხედით. თითოეული მოსწავლე ყურადღებით ისმენს თანაკლასელის პასუხს, აქტიურად არიან ჩართული საგაკვეთილო პროცესში.
არანაკლებ საინტერესო იყო ახალი თემა: ორიენტირება და აზიმუტი. განსაზღვრეს რა არის ჰორიზონტი და ჰორიზონტის ხაზი. როგორაა მოწყობილი კომპასი და აზიმუტი. ბავშვებმა განსაზღვრეს აზიმუტის მნიშვნელობა, როგორ იქმნება ის, რისთვის და ვისთვის არის აუცილებელი აზიმუტით სარგებლობა.საგანი გეოგრაფია

კლასი IX

✅კლასი: IX
✅საგანი: ისტორია
✅მასწავლებელი: ქეთევან ლომიძე
✅თემა: საქართველოს დამოუკიდებლობის აღდგენა 1918-1921 წლები.
✅მოსწავლეებმა მოამზადეს თემა 26 მაისთან დაკავშირებით, გაიხსენეს ჩვენი გმირი წინაპრები, რითაც პატივი მიაგეს მათ ხსოვნას. ისაუბრეს დემოკრატიულ რესპუბლიკაზე რომელმაც არასრული სამი წელი იარსება და მნიშვნელოვანი კვალი დატოვა ჩვენი ქვეყნის ისტორიაში, მისი მემკვიდრეობა დღევანდელი ქართული სახელმწიფოსთვის ფასდაუდებელი და სიამაყის საგანია.ეს იყო დემოკრატიული რესპუბლიკა, რომელმაც რუსეთის იმპერიის ყოფილ პერიფერიაზე, ბევრ განვითარებულ ქვეყანაზე ადრე, ჩაატარა საყოველთაო არჩევნები ორივე სქესის მოქალაქეთა მონაწილეობით; მიიღო კონსტიტუცია; დააფუძნა სახელმწიფო ინსტიტუბი; შეიმუშავა კანონმდებლობა ეროვნული და რელიგიური უმცირესობების დასაცავად; გასაქანი მისცა ქალთა უფლებებს; შექმნა მრავალპარტიულ სისტემური მმართველობის კარგი მაგალითი; ჩამოაყალიბა პოლიტიკური აზრისა და დებატების კულტურა.

✅26 მაისი, საქართველოს პირველი კონსტიტუციის მიღება; იუნკერთა გმირობა და 1921 წლის თებერვალს საბჭოთა რუსეთის მეთერთმეტე არმიის თბილისში შემოსვლა-ეს ის ფაქტებია რომლებიც საქართველოს თითოეულმა მოქალაქემ კარგად უნდა იცოდეს. სწორედ ამ მიზანს ემსახურება მოსწავლეთა აქტიური ჩართულობა თემის მომზადების პროცესში.

კლასი IX

26 მაისი

✅ჩვენმა მოსწავლეებმა თავიანთი წვლილი შეიტანეს 26 მაისის- საქართველოს დამოუკიდებლობის დღის აღნიშვნაში .
✅ მათ მოიძიეს ინფორმაციები 26 მაისის ისტორიის შესახებ, წარმოადგინეს პრეზენტაციები , 1918 წლის 26 მაისის ღირებულებაზე ,სახელმწიფოებრივი დამოუკიდებლობის აქტზე, ნოე ჟორდანიას ღვაწლზე, 1921 წლის 25 თებერვლის საბჭოთა ოკუპაციასა და ანექსიაზე. გაანალიზეს 1989 წლის 9 აპრილის ეროვნული მოძრაობის პიკი , მისი შედეგები . ისაუბრეს ზვიად გამსახურდიას ლიდერობით ჩატარებულ რეფერენდუმზე, ქართველი ხალხის ჩართულობის პროცესზე , რომ მოსახლეობის 98,9% დამოუკიდებლობის აღდგენას დაუჭირა მხარი. 70 წლის შემდეგ 1991 წლის 9 აპრილს შეძლო დამოუკიდებლობის აღდგენა . 1991 წლის 26 მაისს აირჩიეს საქართველოს 1-ლი პრეზიდენტი --- ზვიად გამსახურდია. დღეს ქართველი ხალხი თავისუფალია და დამოუკიდებელი..

26 მაისი

ღია გაკვეთილი

✅ღია გაკვეთილი
✅საგანი გეოგრაფია
✅IX კლასი
✅მასწავლებელი:ნინო ფაჩუშვილი ,
✅გაკვეთილის თემა ,,კახეთი" მასწავლებელმა გამოკვეთა მიზანი ,თემა და სტრატეგიები მიზანთან შესაბამისობაში , ყველა მოსწავლე ჩართო საგაკვეთილო პროცესში . მოსწავლეებმა გამოავლინეს მრავალმხრივი ცოდნა რეგიონის შესახებ , კერძოდ , იციან კახეთის მდებარეობა, ადმინისტრაციული ერთეულები, შიდა კახეთის, გარე კახეთისა და ქიზიყის რაიონები , მოსახლეობის სიმჭიდროვე .იციან ,რომელი ქვეყნები და საქართველოს მხარეები ესაზღვრება კახეთს. როგორია რელიეფური მახასიათებელი, ჰავა, კლიმატი, რომელი ქედები და მწვერვალებია კახეთში, მდინარეები , ისაუბრეს მათ საირიგაციო მნიშვნელობაზე , ლანდშაფტზე, რეგიონში გავრცელებული სტიქიური მოვლენების შესახებ. ეკონომიკური მდგომარეობის მხრივ ისაუბრეს კვების მრეწველობის მნიშვნელობაზე , მსუბუქი მრეწველობის მცირე საწარმოებზე და მათ მნიშვნელობაზე, სოფლის მეურნეობის მთავარ დარგებზე . იციან რეგიონის ღირსშესანიშნაობები , ნაკრძალი , კურორტი და სხვ. მასწავლებელმა საშუალება მისცა ბავშვებს გამოეთქვათ საკუთარი მოსაზრებები, ინტერესები , გამოიყენეს რუკები , ილუსტრაციები ... მადლობა მოსწავლეებსა და მასწავლებელს საინტერესო გაკვეთილისათვის .

ღია გაკვეთილი

ღია გაკვეთილი

✅ღია გაკვეთილი
✅საგანი გეოგრაფია
✅IX კლასი
✅მასწავლებელი:ნინო ფაჩუშვილი ,
✅გაკვეთილის თემა ,,კახეთი" მასწავლებელმა გამოკვეთა მიზანი ,თემა და სტრატეგიები მიზანთან შესაბამისობაში , ყველა მოსწავლე ჩართო საგაკვეთილო პროცესში . მოსწავლეებმა გამოავლინეს მრავალმხრივი ცოდნა რეგიონის შესახებ , კერძოდ , იციან კახეთის მდებარეობა, ადმინისტრაციული ერთეულები, შიდა კახეთის, გარე კახეთისა და ქიზიყის რაიონები , მოსახლეობის სიმჭიდროვე .იციან ,რომელი ქვეყნები და საქართველოს მხარეები ესაზღვრება კახეთს. როგორია რელიეფური მახასიათებელი, ჰავა, კლიმატი, რომელი ქედები და მწვერვალებია კახეთში, მდინარეები , ისაუბრეს მათ საირიგაციო მნიშვნელობაზე , ლანდშაფტზე, რეგიონში გავრცელებული სტიქიური მოვლენების შესახებ. ეკონომიკური მდგომარეობის მხრივ ისაუბრეს კვების მრეწველობის მნიშვნელობაზე , მსუბუქი მრეწველობის მცირე საწარმოებზე და მათ მნიშვნელობაზე, სოფლის მეურნეობის მთავარ დარგებზე . იციან რეგიონის ღირსშესანიშნაობები , ნაკრძალი , კურორტი და სხვ. მასწავლებელმა საშუალება მისცა ბავშვებს გამოეთქვათ საკუთარი მოსაზრებები, ინტერესები , გამოიყენეს რუკები , ილუსტრაციები ... მადლობა მოსწავლეებსა და მასწავლებელს საინტერესო გაკვეთილისათვის .

ღია გაკვეთილი

საგანი ფიზიკა

✅კლასი:VIII
✅საგანი:ფიზიკა,
✅მასწავლებელი:ი.გიორგაძე,
✅გაკვეთილის თემა: მექანიკური მოძრაობა , გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეები გაეცნონ მექანიკური მოძრაობის სახეებს ,იპოვონ განსხვავება გადაადილებასა და განვლილ მანძილს შორის. მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართული საგაკვეთილო პროცესში , მათ იციან,რომ მათ ირგვლივ რაც მოძრაობს , მექანიკური მოძრაობის შედეგია. ისინი აკვირდებიან მათ ირგვლივ არსებული ფიზიკური სხეულების ტრაექტორიას და ადგენენ ამა თუ იმ სხეულის მოძრაობის სახეებს . ბავშვები აკვირდებოდნენ სხეულის გადაადგილებას და განვლილ მანძილს ,მათ ვენის დიაგრამის საშუალებით გააკეთეს ჩანაწერები მათი მსგავსებისა და განსხვავებების შესახებ.

საგანი ფიზიკა

საგანი ფიზიკა

✅IX კლასი ,
✅საგანი-ფიზიკა,
✅მასწავლებელი:ი.გიორგაძე,
✅IX კლასის მოსწავლეებმა შემეცნებითი ხასიათის პროექტი მოამზადეს სახელწოდებით ,,ცნობილი ფიზიკოსები" , მათ მოიძიეს ინფორმაციები ფიზიკოსების შესახებ , გაეცნენ მათი ცხოვრების რთულ და საინტერესო დეტალებს , საინტერესოდ წარმოადგინეს რა პარადოქსებით იყო სავსე მათი ცხოვრება..
✅პრეზენტაციები იყო საინტერესო, თეკლამ ისაუბრა არქიმედეს ბიოგრაფიული ცნობებისა და მოღვაწეობის შესახებ,
ლიზიმ ნიუტონის ცხოვრებასა და მოღვაწეობაზე , ნინი გუმბერიძემ ალბერტ აინშტაინის შემოქმედება გაგვაცნო , ლუკა რუხაძემ - ალექსანდრო ვოლტა, დათომ ნიკოლოზ ტესლას ბიოგრაფიული დეტალები და ტესლას გამოგონებანი წარმოადგინა , ხოლო თორნიკემ გალილეო გალილეი გაგვაცნო შემოქმედებითად ,,,, დიდი მადლობა თითოეულ მოსწავლეს და ი.გიორგაძეს საინტერესო
აქტივობებისთვის . ამბობენ,, ადვილად შეცნობადი საგნები მასზე აზროვნებით შეიცნობა, ხოლო ძნელად შესაცნობები არ შეიძლება შეიცნო გამოკვლევებისა და შესწავლის გარეშე" წარმატებები თქვენ

საგანი ფიზიკა

თემა Easter

✅კლასი: X
✅საგანი : ინგლისური
✅მასწავლებელი: ხატია ახალაძე
✅თემა : "Easter"
✅მოსწავლეებმა მოამზადეს საინტერესო პრეზენტაცია ინგლისურ ენაზე აღდგომის დღესასწაულთან დაკავშირებით, ისაუბრეს დღესასწაულის მნიშვნელობაზე და ტრადიციებზე, შეადარეს დიდი ბრიტანეთისა და საქართველოს წეს-ჩვეულებები, პრეზენტაციის მომზადების პროცესში აქტიურად იყო ჩართული თითოეული მოსწავლე.
თემა Easter

ინგლისური ენა

✅მასწავლებელი: ესმა გოგისვანიძე
✅მე-7 და მე-8 კლასის მომსწავლეებმა დედამიწის დღესთან დაკავშირებით შექმნეს და წამოადგინეს თავიანთი ნაშრომები ინგლისურ ენაში.თემით" we love earth"& "we can touch the world".

ინგლისური ენა

. dle .