ბიბლიოთეკა
საკლასო ოთახი
საკლასო ოთახი
საკლასო ოთახი

კურსდამთავრებულები

🔺შპს სკოლა XXI საუკუნის კურსდამთავრებულები
🔺ვიდეო რგოლის ხილვა შეგიძლიათ ჩვენს ფეისბუქ გვერდზე

PSX-20220915-094058

ვიდეო

ინგლისური

PSX-20220607-120935

✅საგანი:ინგლისური
✅კლასი: XI
✅მასწავლებელი :ხატია ახალაძე
✅XI კლასში ჩატარდა შემაჯამებელი პრეზენტაცია მოსწავლეებისათვის საინტერესო თემატიკაზე.
✅თანამედროვე ცხოვრების მოთხოვნიდან გამომდინარე , ადამიანებს მუდმივად უწევთ აუდიტორიის წინაშე წარდგენა და საკუთარი თავის წარმოჩენა , ჩვენი მიზანია სასკოლო ასაკიდანვე განუვითაროთ ბავშვებს ეს უნარ-ჩვევები , რათა მომავალში მათ კარგ ორატორებად ჩამოყალიბებას შევუწყოთ ხელი

პრეზენტაცია

PSX-20220607-115012
✅პრეზენტაცია წარმოადგინეს მე-10 კლასის მოსწავლეებმა.
✅თემა: "ქიმიური დაბინძურებით გამოწვეული ეკოლოგიური პრობლემები."
✅მასწავლებელი:ნანა მანაგაძე.
✅პრეზენტაციაზე მოსწავლეებმა ისაუბრეს ეკოლოგიური პრობლემების გამომწვევ მოზეზებზე და გადაჭრის ხერხებზე და გამოკვეთეს შემდეგი საკითხები.
1.სათბურის ეფექტი- რაც შეიძლება გამოიწვიოს ატმოსფეროში ნახშირორჟანგის მაღალმა მაჩვენებელმა,რაც იწვევს პლანეტის სითბური ბალანსის დარღვევას. ასევე ჟანგბადის შემცირებას და სწორედ ამას მოყვება გლობალური დათბობა. 2. ოზონის შრის გამოფიტვა,რომელიც მწვავე ეკოლოგიური პრობლემაა ქიმიური დაბინძურებიდან.საშიშია ჰალოგენების შემცველი ორგანული ნაერთებით გამოწვეული დაბინძურება.
3.მჟავა წვიმები-უმწვავესი ეკოლოგიური პრობლების წარმოქმნის ძირითადი წყარო არის წიაღისეული საწვავის გამოყენება -ავტომობილებისა და თბოელექტროსადგურები. 4. პოლიეთილენი-რომელიც ასევე ეკოლოგიურ პრობლემას წარმოადგენს დღეს-დღეობით დედამიწაზე. ✅ბოლოს ბავშვებმა გააკეთეს საბოლოო დასკვნა იმის შესახებ,თუ რა უნდა გავაკეთოთ ამ პრობლემის გადასაჭრელად.მოაწყვეს დისკუსია,გაცვალეს აზრები და საბოლოოდ მიიღეს გადაწყვეტილება,რომ საკუთარი წვლილიც შეიტანონ ბუნების დაცვაში. დაამზადეს ბანერები და მიუთითეს ეკოლოგიური პრობლემების უარყოფითი შედეგები.

ხელოვნება

,,ხელოვნება ადამიანისთვის ისეთივე მოთხოვნილების საგანია , როგორც ჭამა და სმა , სილამაზისა და ხელოვნების მოთხოვნილება მისი ხორცშემსხმელია და განუყრელია ადამიანისაგან , რომლის გარეშე სიცოცხლე წარმოუდგენელია “ დოსტოევსკის ეს სიტყვები რეალობად აღიქმება ჩვენი სკოლის XI კლასელი მოსწავლის ნუცა ხუჯაძის შემოქმედებას რომ უყურებ . ნუცა ქ.ქუთაისის მოზარდ-მაყურებელთა ახალგაზრდული თეატრის ,,მარჯანიშვილების“ გუნდის წევრია . მან ითამაშა ნ.დუმბაძის ნაწარმოებების მიხედვით დადგმული სპექტაკლის ,, მონატრებიდან მარადისობამდე ..." ,, ჰელადოსის“ პერსონაჟის , დეიდა ნინას როლი . შთამბეჭდავია ნუცას ,, გარდასახვა “ . ნუცას მიზანია თეატრალური ფაკულტეტის სტუდენტი გახდეს . ჩვენ გვჯერა მისი ოცნება რეალობად იქცევა , წარმატებებს ვუსურვებთ ნუცას ,, ...ხელოვნება უნდა იყოს აღზრდის საშუალება , ხოლო მისი მიზანი -- სიამოვნება“ ჩვენ ვამაყობთ ჩვენი აღსაზრდელებით!

PSX-20220603-220455

ix კლასი

✅საგანი : ქართული ენა და ლიტერატურა ✅მასწავლებელი: ნ. გვენეტაძე
✅კლასი IX
✅ ,,ლიტერატურას შესაძლებლობა აქვს მეტი , ვიდრე ათასნაირ ლაბორატორიებსა და დანადგარებს , რადგან იგი ადამიანის სულში იყურება , ჭეშმარიტ ღირებულებებს უყალიბებს“
✅რა გვასწავლა ლიტერატურამ ? რა კვალი დატოვა ჩვენში? რომელი თემატური რგოლი იქცა შთაგონების წყაროდ , რომელი პერსონაჟები ? ამ კითხვებზე პასუხები ორიგინალურად გამოხატეს IX კლასელებმა , თავიანთი ხელებით შექმნეს დაუვიწყარი ლიტერატურული ისტორია , გამთლიანდა მთელი წლის ნასწავლი მასალა ... მათ საქმით დაამტკიცეს გურამ დოჩანაშვილის უკვდავი სიტყვები : ,,ყოველი ნორმალური მოთხრობის წაკითხვის შემდეგ ხდები ოდნავ უკეთესი , ვიდრე ხარ , უფრო ჭკვიანი , ვიდრე იყავი , და , სხვათა შორის , უკეთესი ხდები !..."

PSX-20220603-215912

XI კლასი

PSX-20220513-220532
✅შპს სკოლა XXI საუკუნის XI კლასელებისა და პედაგოგების ვიზიტი სამკერვალო კომპანია ,,იმერში“
✅სკოლის უპირველესი მიზანია მოსწავლეთათვის სიღრმისეული გსნათლების მიცემა და ამავდრიულად საგანმანათლებლო პროექტებში მონაწილეობა , რათა გაეცნონ ამა თუ იმ პროფესიის არსს, ფუნქცია-დანიშნულებას , იქ დასაქმებული ადამიანების მუშაობის სპეციფიკას .
✅საგანმანათლებლო პროფორიენტაციის პროექტი ,, აირჩიე პროფესია“ ითვალისწინებს მოსწავლეებისათვის განსხვავებული და მოთხოვნადი პროფესიების უკეთ გაცნობას. ამ მიზნით კლასის დამრიგებელმა ხატია ახალაძემ დაგეგმა პროფორიენტაციის გაკვეთილი და ნ. გვენეტაძესთან ერთად მოაწყო სასკოლო-საგანმანათლებლო ვიზიტი სამკერვალო კომპანია ,,იმერში“
✅კომპანიის სოციალური სამსახურისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერმა მარიამ დეისაძემ მოსწავლეებს დაათვალიერებინა და გააცნო კომპანიის მუშაობის სპეციფიკა , სტრუქტურა , პროფესიული მახასიათებლები, ტექნოლოგიები , კონსტრუქტორთა , მექანიკოსთა და სხვ. საქმიანობების ფუნქციები . კომპანიის გამოწვევები მარკეტინგულ სფეროში , უცხოურ კომპანიებთან თანამშრომლობის გამოცდილება , სამკერვალო საქმიანობის სპეციფიკურობა, კომპანიის საჭიროებები . სამწუხაროა , რომ სპეციალისტებისა და მუშახელის ნაკლებობაა .
✅მოსწავლეებმა დაათვალიერეს კომპანიის ეზო-გარემო , სამკერვალო დარბაზები , დაზგა-დანადგარები , სათარგო , საპროექტო, სამკერვალო სექციები , მოინახულეს მზა ტანსაცმლის საწყობი და საექსპორტოდ დატვირთვის პროცესი.

ისტორია

✅კლასი VIII
✅საგანი: ისტორია
✅მასწავლებელი: ქეთი ლომიძე
✅თემა: რას მოგვითხრობს სამოსი შუა საუკუნეების საზოგადოების შესახებ.
ბავშვებმა პრეზენტაციის სახით წარმოადგინეს შუა საუკუნეების სამოსი, ისაუბრეს როგორ ანსხვავებდა იგი წოდებების წარმომადგენლებს, რამდენად ზემოქმედებდა მასზე რელიგიური აღზრდა, საქმიანობა და წოდებრივი სეხედულებები, რა სახის ცვლილება განიცადა ადამიანის დამოკიდებულებამ ჩაცმისადმი.
PSX-20220503-093421

საგანი ბიოლოგია

✅VII კლასი
✅საგანი: ბიოლოგია
✅მასწავლებელი: თამარ გვასალია
✅თემა მცენარეთა სამეფო მცენარეთა მრავალფეროვნება
დავალების პირობა
წარმოიდგინე ეროვნული პარკის მთავარი მეპატრონე ხარ ,რომელიც ახალი შექმნილი გაქვს და გინდა მიიქციოს როგორც ადგილობრივების ისე ტურისტების ყურადღება.როფორ შექმნიდი ?
მოსწავლეებმა საინტერესო მაკეტი წარმოადგინეს
PSX-20220503-092854

კლასი IX

✅კლასი:მე-9.
✅საგანი:ისტორია-გეოგრაფია.
✅მასწავლებლები: ქეთევან ლომიძე,ნინო ფაჩუაშვილი.
✅დამრიგებელი:ხათუნა ქუქალია.
✅ინტეგრირებული გასვლითი გაკვეთილი:ვანის არქეოლოგიური მუზეუმ-ნაკრძალი.
✅ამ გაკვეთილის საშუალებით ბავშვებმა მოინახულეს ის ადგილი,რომელსაც მე-18-ე საუკუნის ქართველი ისტორიკოსი და გეოგრაფი ვახუშტი ბაგრატიონი ,,საჩინოს" ანუ გამორჩეულ ადგილს ეძახდა.ბავშვებმა მოისმინეს ისტორიები არგონავტების ლაშქრობაზე,მედეაზე,თვითონ კოლხებზე და კოლხეთზე-საქართველოზე რომელიც თავიდანვე იყო ევროპული ცივილიზაციის ნაწილი და ამავე დროს ინდივიდუალური კულტურის ნაწილი.
✅ბავშვებმა თავიანთი თვალით ნახეს ვანის ნაქალაქარზე აღმოჩენილი არტეფაქტები და მათ თვალწინ გაცოცხლდა ყველაფერი რაზეც მათ მხოლოდ თეორიული წარმოდგენა ჰქონდათ.ასევე მოინახულეს ახლედიანის გორა,რომელზეც 1876 წელს გაზეთ ,,დროებაში" წერილიც კი გამოქვეყნებულა: ,,ისე წვიმა არ მოვა,რომ ახვლედიანის კარებთან არ ჩამოიტანოს ნიაღვარმა ხან ოქროს ძეწკვი,ხან ბეჭდები,ხან რა და რა ბივთეულები".დღესაც წვიმიანი დღე იყო,მაგრამ სამწუხაროდ ჩვენ არ გაგვიმართლა და და არ ჩამოუტანია ნიაღვარს ოქროს სამკაულები💜დიდი მადლობა თითოეულ მათგანს,რომელიც ამ დღეს ჩართული იყო საგაკვეთილო პროცესში.[right][/right]
PSX-20220503-092149

დედაენა

,, დედაენა არის ეროვნული ძალა, მთავარი ბურჯი ეროვნებისა“ ეს მნიშვნელოვანი დღე ჩვენმა მოსწავლეებმა საინტერესოდ აღნიშნეს . მათ მოიძიეს ინფორმაციები ამ დღის მნიშვნელობაზე , ციტატები დედაენის ღირებულებაზე, თითოეულმა მოსწავლემ მიიღო მონაწილეობა გამოეხატა თავისი ემოცია იმ ენისადმი ,,ხმათა ხავერდების და ღმერთების ენად“ რომ იწოდება ...

PSX-20220417-125650

. dle .
ToP სიახლე